Картонна упаковка для харчових продуктів
Компанія "Полімед" спеціалізується на виробництві картонних упаковок, ми чудово розуміємося в тонкощах їх виготовлення і для їх виробництва використовує тільки високоякісний матеріал з екологічно чистих матеріалів, який відповідає міжнародним стандартам.
Як правило, застосовується целюлозний, макулатурний картон, крейдований і крафт папір та інші матеріали.
Тому допоможемо визначитися з найбільш підходящим для вас варіантом. Поверхня готової пачки може бути матова або глянцева в залежності від уподобань замовника.
Вимог, які пред'являються до картонних упаковок для продуктів харчування, величезна кількість. Серед них варто відзначити — безпека, невисоку вартість, привабливий зовнішній вигляд і можливість збереження смакових якостей товару. Покупцеві подобається брати в руки приємні в усіх відношеннях коробки, тому вибір виробника часто падає на картон.
На користь цього варіанту говорить:
- Гігієнічність матеріалу і його абсолютна хімічна нейтральність.
Він не взаємодіє з харчовим продуктом, не змінює його смакових якостей, аромату та кольору. В картонну упаковку поміщають навіть заморожені продукти, снеки, різноманітну випічку. Якщо потрібно, створюється додаткова тара з фольги або поліетилену. - Екологічність.
На відміну від поліетиленових або пластикових пакетів упаковка з картону розкладається. Також її можна повторно переробляти. Наша друкарня "Полімед" для виробництва пачок використовує целюлозний, макулатурний картон. Такий варіант ідеально підходить для тих компаній-виробників, які дбають про природу. - Доступність матеріалу.
Картон відмінно підходить для упаковки харчових продуктів через його невисоку вартість. Дизайнеру матеріал надає величезні можливості в реалізації творчої фантазії.
Постпечатная обробка і надання будь-якої форми упаковці дозволить виділити ваш товар з тисячі подібних.
Упаковка для продуктів харчування забезпечує також зручність під час транспортування.
Наприклад, упаковка з нанесеним логотипом забезпечує рекламу товару, просуває його серед споживачів. Вона допомагає ідентифікувати бренд і підвищує його впізнаваність.